سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمپرسور هواپایا تامین

خرید کمپرسور سانتریفیوژ چند مرحله ای

امروزه یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین کمپرسور ها برای ایجاد چیلر های تراکمی، این نوع کمپرسور ها می باشند که دارای کاربرد و مزایای بسیار زیادی برای انجام فعالیت های مختلف هستند. همچنین، ایجاد فشار و تراکم در این نوع کمپرسور به انرژی جنبشی وابسته می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت، ایجاد تراکم و تولید فشار در این مدل کمپرسور ها با توجه به میزان سرعت و انرژی جنبشی و حرکتی آن ها می باشد.

این نوع کمپرسور ها دارای کارکرد های متفاوتی می باشند که از مهم ترین آن می‌ توان به سرعت بخشیدن به سیال ها و مایعات توسط روتور ها اشاره کرد. انجام این کار اینگونه است که روتور ها به سیال ها سرعت می بخشند و باعث می ‌شوند این انرژی جنبشی به فشار تبدیل شود. علاوه بر این می توان گفت، راندمان این نوع کمپرسور به گونه ای است که با سرعت آن رابطه مستقیم دارد و برای اینکه بازدهی بیشتری داشته باشد، سرعت آن نیز باید بیشتر باشد.

 

روش خرید کمپرسور سانتریفیوژ چند مرحله ای :

یکی از نکات بسیار مهم در خرید این وسایل این است که افراد باید علاوه بر توجه به برند و مارک آن ها، به اندازه و ظرفیت، مزایا و کاربرد ها، جنس و کیفیت آن ها توجه بسیاری داشته باشند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند برای انجام فعالیت های مورد نیاز خود آن ها را به کار بگیرند.