سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمپرسور هواپایا تامین

بررسی کمپرسور سنتک اینگرسولرند

این کمپرسور با کمک پروانه هایی که در آن قرار دارد، هوا را از قسمتی که حجم زیادی داشته به ناحیه کم حجم تر منتقل می نماید. در نتیجه این آمد و رفت، چرخش هوایی که فشار کمتری دارد تحت تاثیر مکش پره و پروانه ها قرار می گیرد و با افزایش فشار مجدداً به حالت اولیه خود باز می گردد. پروانه ها و پره های موجود در کمپرسور سنتک برند اینگرسولرند به گونه ای طراحی شده اند که کمپرسور بتواند به خوبی عمل کند. برند اینگرسولرند به منظور فشرده کردن هوا از دو ورودی و یک خروجی استفاده می‌ کند. همچنین لازم به ذکر است که برای این عمل طی دو یا چند مرحله، هوا را از خود عبور می دهد.


چگونه می توانیم از کمپرسور سنتک اینگرسولرند نگهداری کنیم یا در صورت خرابی آن را تعمیر نماییم؟

به طور کلی می توان گفت نگهداری و تعمیر کمپرسور از مهم ‌ترین مواردی هستند که باید در خصوص کمپرسور به آن ها توجه نمود. کمپرسور های مثل کمپرسور سنتک اینگرسولرند از اجزای حرفه ای بسیار زیادی ساخته شده اند. به همین دلیل بازرسی این اجزا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پیشنهاد می شود که هر چند وقت یکبار کمپرسور را بررسی نمایید. در صورتی که کمپرسور دچار خرابی شده است باید تعمیر گردد تا به طور ناگهانی باعث ایجاد حادثه نگردد. در صورتی که آسیبی به بخش هایی از کمپرسور وارد شده باشد، لازم است که به کمپرسور رسیدگی شود. هرگونه چشم پوشی از آسیب های کمپرسور می‌ تواند باعث ایجاد نشتی های خطرآفرین گردد. در صورتی که کمپرسور برای ساخت ماشین به کار رفته باشد و روی بدنه اش شاهد تحرک هایی باشیم لازم است طی پیگیری های متداول اقدام به تعمیر کمپرسور نموده تا از ایجاد حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.

همانطور که گفته شد نگهداری از کمپرسور یکی از مهم‌ ترین راه هایی است که باعث افزایش طول عمر کمپرسور می گردد. کمپرسور های به کار رفته در ماشین لازم است همیشه از روغن و آلودگی ها پاک شوند و در نظافت آن ها توجه ویژه ای کرد.

منبع: سنتک اینگرسولرند